© 2024 solvo B.V.

Tractie bij kinderen

Hoi allemaal Ik ben op zoek naar informatie over tractie bij kinderen hoe vertel je kinderen wat een tractie is en hoe geef je voorlichting aan de ouders over tractie zodat ze hun kinderen kunnen bijstaan! alvast bedankt samantha


toevallig heeft mijn zoontje van drie jaar net 5 weken in tractie gelegen en ik moet zeggen dat hij dit prima heeft doorstaan hij heeft er geen moeite mee gehad dat hij 5 weken zo moest liggen en hij wist gewoon dat als hij zich bewoog dat het dan pijn deed het is echt onvoorstelbaar hoe snel kinderen zich aan zo\'n situatie aanpassen.

label.Geplaatst op 2004-05-24 21:33:51

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren