© 2024 solvo B.V.

Wpw syndroom wie herkent dit of is er ook bekent mee

onze zoontje jamy van 19mnd heeft het wpw syndroom dan kan zijn harje 320 slagen per minuut gaan slaan dat hebben ze ontdekt toen hij 10 dagen oud was. nadat hij veel ziek is en nogal veel in het ziekenhuis ligt en zijn eigen nogal veel broert voelt misselijk veel aan de diaree en komt geen ons bij bij de artsen worden we ook niet veel wijzer .we lopen ook bij het sophie maar worden niet veel wijzer als wij denken hij knapt een beetje op en komt het gewicht op 9 kilo dan is hij weer ziek en weegt 8 kilo hij is dit jaar niks bij gekomen wel langer geworden maar zijn botjes kun je voelen zijn middeltje is maatje 56 van een baby broekje ik snap er niks van dat ze hier niks aan doen hij is al een paar keer tegen uitdrogen geweest en snachts gaat zijn hartje heel snel je kan hem niet tellen en s ochtends is hij moei en hangerig en spugen erkent iemand dithet is zn gedoe met het kleine mannetje zo zielig als je hem weer daar moet laten. groetjes jamy


Hallo Wat zielig voor zo'n klein mannetje, zelf heb ik ook wpw als ik een snelle hartslag heb gehad ben ik daarna verschikkenlijk moe, het lijkt dan of je een marathon hebt gelopen ook al doe je niets. Het is dus begrijpenlijk dat hij daarna heel erg moe en hangerig is. Ook moet ik tijdens de ritme stoornissen ontzettend vaak plassen en kan ik makkenlijk 1 tot 2 kilo afvallen (als het lang aanhoud.) Zijn lichaam krijgt nu natuurlijk niet de kans om te groeien want al zijn energie gaat in zijn hartslag zitten. Mijn zoon had op die leeftijd eernstige longproblemen en groeide ook niet goed doordat zijn lichaam al de energie stak in ademen. Zelf heb ik eerst medicatie gehad om te voorkomen dat mijn hart in het verkeerde ritme kwam en ben ook een paar keer geholpen. (ablatie dan branden ze de "extra verbinding" weg) Ik hoop voor jullie dat ze snel iets kunnen doen aan de wpw want het is zielig voor het kind en als ouder sta je zo machteloos. Groetjes carola

label.Geplaatst op 2007-01-23 22:58:44

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren