© 2024 solvo B.V.

Ziek zijn na sporten

Hallo, Ik ben 14 jaar, en ik had vandaag gym op school. nu hadden wij een zwaren conditie-training, van 2 uur lang. Alleen na het sporten werd ik heel misselyk, ben ik over mijn nek gegaan, trok wit weg en ik zag alles draaien. Na wat frisse lucht en hoofd tussen mijn knieen is het wat gezakt, en ben ik naar huis gefietst. nu is het een paar uur later, maar ik ben helemaal uitgeput, en zit hier met moeite achter de computer {{moeheid)). Is dit normaal en hoelang duurt het nog voordat dit weg is?


hoi, had je wel genoeg gegeten en gedronken voor je ging sporten en genoeg gedronken tijdens het sporten? of ben je misschien ongesteld? dit zouden oorzaken kunnen zijn waardoor bijna bent flauwgevallen, want daar lijkt het wel heel erg op. Van dat bijna flauwvallen moet je lichaam wsl nog ff van bijkomen. Ik zou ff rustig aan doen. Als je vaker last hebt van flauwte moet je ff bij je huisarts langs gaan, voor bloedonderzoek. sandra

label.Geplaatst op 2004-11-23 22:25:44

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren