© 2024 solvo B.V.

???

ik weet niet wat ik heb: ik heb vaak de hele winter last van verkoudheid met snotteren en heel hard hoesten heel veel keelpijn en kriebel in mijn oren last bij het slikken. ik durf niet naar de dokter te gaan omdat ik denk dat als ik niet zo veel heb dat ik dan voor schut sta -- weet iemand misschien wat ik heb of of ik ermee naar de dokter moet gaan???


Je hebt blijkbaar gewoon pech deze herfst / winter. De meeste mensen worden verkouden, daar is het immers de periode voor. Sommige helemaal niet, andere de hele tijd door. Je kan er helaas niets aan doen.

label.Geplaatst op 2006-01-29 18:25:23


Als je gewoon meer dan normaal (heb je dit ieder jaar?) er en dan ook veel last van heb, zou ik zeker naar de dokter gaan. Er zijn wel meer mensen die slechts van een kleinigheid naar de dokter gaan. Is het toch niets, dan neemt dit tenminste je bezorgdheid af.Daarvan komen immers ook vaak klachten van. Je weet wel, wat ze noemen: "het zit misschien wel tussen je oren". Dat neemt dan af als je naar de dokter gaat. Succes.

label.Geplaatst op 2006-06-25 16:46:34

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren