© 2024 solvo B.V.

Aamndelen eruit en nog steeds last

Hallo Ik heb enkele maanden geleden mijn keelamandelen verwijderd. Op zivh is het goed gegaan alleen heb ik hele heel veel pijn gehad. Tot een week geleden ging het goed en toen begon het ik kreeg weer keelpijn. Het gapen doet ook nog steeds pijn net alsof er iets van binnen gekneusd is En ook het praten gaat nog moeilijk maar dat is eigenlijk al zo geweest na de operatie. Voor de operatie kon ik hele goed praten. Ik moet op ene gegevn moment al mijn energie erin steken om iets te zeggen. En ook op de plaats waar de amandelen hebben gezeten kijkt het nog rood. En ook blijven hele kleine stukjes nog hangen in mijn keel. Weet iemand of dit normaal is. Ik moet a.s. vrijdag were op controle. Ik hoor het graag van u Met vriendelijke groet, Danielle van Ras

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren