© 2024 solvo B.V.

Acuut doof

Sinds 4 weken ben ik acuut doof aan mijn linkeroor. De kno arts vertelde mij tot mijn grote schrik dat hij niets meer voor mij kan doen. Heb inmiddels een stootkuur prednison gehad en nog een andere kuur. Dit heeft niets geholpen. Ook uit de mri scan is niets gebleken. Alleen had de arts het wel over witstof en hij wil dat de neuroloog hier naar kijkt, maar ik hoef me hier geen zorgen over te maken zei hij. Afgezien van het feit dat het super hinderlijk is en dat ik er een oorsuizen voor ik de plaats heb gekregen heb ik het ook geestelijk behoorlijk zwaar. Ik vraag me af of er misschien nog een kans bestaat dat het nog goedkomt Ook zou ik graag in contact komen met mensen die dit ook meegemaakt hebben om eventuele ervaringen te kunnen delen.

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren