© 2024 solvo B.V.

Amandelen

Hallo, ik heb een paar weken geleden voor de zoveelste keer ontstoken amandelen gehad. Heb toen een antibioticumkuur van 10 dagen gekregen. Nu zijn mijn amanelen weer erg gezwollen en rood en er zitten witte plekken op, en als ik tegen mijn amadelen duw komen er wit/gele stukjes uit mijn amandelen. Hoe kan dit, en wie weet wat dit is? Groetjes Kiki


De amandelen hebben ook een functie in ons lichaam, namelijk in ons afweersysteem. Soms zitten ze echter zo te vervelen, dat je ze er beter uit kunt halen. Daar zijn bepaalde criteria voor. Volgens mij is het bij meer dan 4 of 6 keer per jaar, dat ze er beter uit kunnen. Maar dit weet de huisarts ook. Ga naar hem/haar toe en bespreek het.

label.Geplaatst op 2003-06-28 17:58:33


laat je door sturen naar een kno arts ik denk dat het tijd wordt dat die amandelen eruit gaan. ik zelf heb er ook een paar jaar mee rond gelopen en nu de er vorig jaar uit zijn gehaald heb ik geen last meer. wil je meer weten mail me dan jolandaveldman@home.nl sterkte en beterschap jolanda veldman

label.Geplaatst op 2003-06-08 18:06:27

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren