© 2024 solvo B.V.

Amandelen

mijn amandelen gaan er binnenkort uit ,ben 33 jaar ,heeft iemand ervaring hiermee? hoe is het herstel en veranderd je stem ervan??[zing nl]bvd judith


hoi ik ben jolanda bij mij zijn amandelen er vorig jaar uit gegaan en ik heb erbijna geen last van gehad alleen je moet twee nachten blijven.maar je stem veranderd niet te minste dat is bij mij niet gebeurd.ik wens je veel sterkte en als je meer wilt weten mail me dan jolandaveldman@home.nl. groetjes jolanda

label.Geplaatst op 2003-03-07 18:14:10


Hallo Margrithe, Kijk bij Jeroen - amandelen operatie, daar heb ik mijn ervaring verteld. Groetjes en sterkte, valt allemaal mee! Ze zeggen dat hoe ouder hoe pijnlijker, dat was de reden waarom ik ook zolang wachtte, maar hoe ze daar bijkomen??!!

label.Geplaatst op 2003-07-19 19:35:29

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren