© 2024 solvo B.V.

Bang

laatst is een vriend van mij overleden, 29 jaar aan een oorontsteking. hij was geopereerd aan zijn oor en had er vanaf vroeger last van. bij mij is dit hetzelfde verhaal. we maakten er wel eens grapjes over. nu heb ik al vanaf zijn begrafenis 10 maart last van mijn oor. ik dacht dat het psygisch was en ben bij een kno arts geweest en heb foto\'s laten maken. ook heb ik druppels gekregen die even hielpen maar nu is het er weer. een beetje zeurige pijn en voorheen jeuk. ze kunnen niets vinden. alles zien er goed uit, maar ik ben bang...zoooooo ontzettend bang dat mij dit ook gebeurd. ik heb net een kindje. wie kan me vertellen hoe vaak zoiets gebeurd of mn angst wegnemen?


Is hij echt puur overleden aan een oorontsteking? Dat komt bijna nooit voor. Mogelijk waren er complicaties van die oorontsteking, waaraan hij is overleden. Overlijden aan enkel een oorontsteking komt nagenoeg nooit voor.

label.Geplaatst op 2006-06-20 00:32:36


hij is overleden aan een abses die door die oorontsteking was gekomen. dit abses is bij zn hersenen gekomen en zo is hij overleden. ik ben wel blij te horen dat het niet vaak voorkomt, maar toch heb ik dezelfde operatie ed gehad als hij. vind het erg spanennd. ik wordt van hot naar her gestuurd en heb al een behoorlijke lange tijd last van mn oor. eerst begon t met een loopoor die naar druppels weer over gingen. maar steeds komt t teug. heb al een kuur gehad niets helpt. het zit ook bij mn gezicht de pijn en in mn kaak en nek. moet binnenkort weer naar de kno arts, wordt er gek van.

label.Geplaatst op 2006-06-28 15:02:12

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren