© 2024 solvo B.V.

Beinvloedbare tinnitus

Hallo, Sind\'s 3 maanden heb ik last van fluittonen in zowel mijn linker als rechter oor. Als diagnose werd gesteld een onsteking door vochtophoping in het linker oor waardoor de B.v.Eu verstopt zou raken.Waarschijnlijk veroorzaakt door een scheef neusschot.Het vreemde is dat het rechteroor gezond is en hier is het piepen het ergste. Door te draaien met mijn hoofd, druk te zetten op de oren of door te drukken op sommige plekken op mijn hoofd (onder mijn oren of boven op mijn hoofd verdwijnt het suizen compleet. Verder heb ik soms last van lichte duizeligheid. Heeft iemand van jullie ervaringen met een suizen wat te beinvloeden is. ( Het is een pieptoon en geen pulserende ruis). Tot dusver ben ik niet verder gekomen naar mijn kruistocht naar antwoorden. (KNO, huisarts, fysio enz,enz)

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren