© 2024 solvo B.V.

Bijholten

ik ben 3 jaar geleden geopereerd aan mijn bijholten ( met succes), maar nu kreeg ik 8 maanden geleden weer terug last ( diagnose chronische bijholteonsteking). Nu heb ik er nog steeds last van, en ik vraag me af wat ik het beste kan doen. Terug naar de huisarts, kno, of afwachten?


hey, ik heb precies het zelfde als jouw ik ben ook ong. 3 jaar gelden geopeerd aan me bijholtens en nu ook iets van 7 maanden verkouden en toen zijn en foto's gemaakt en morgen een ct-scan en dan wordt er gekeken of ik weer moet worden geopeerd ik zou zeggen ga gewoon terug naar de kno-arts

label.Geplaatst op 2007-04-23 15:51:09


heeft de kno toevallig iets gezegd over hoe het kan dat zo'n chronische bijholteontsteking terug is gekomen? OP de site van kno heb ik wel gelezen dat de operatie opnieuw gedaan moet worden, maar toch zie ik het niet zo zitten...

label.Geplaatst op 2007-04-23 20:01:25


nee maar ik ga zekker vragen als ik de uitslag krijg van de ct-scan en hij me weer wil opereren veel suc6 er mee

label.Geplaatst op 2007-04-25 15:38:13


Deze operatie is berucht om het feit dat het in veel gevallen (50%) op langere termijn geen effect (meer) heeft. Ik sta op dit moment ook voor de keuze of ik een dergelijke operatie wil. Gezien de vele slechte verhalen moet ik daar nog heel lang over nadenken ben ik bang.

label.Geplaatst op 2007-05-03 11:16:08


wat voor slechte verhalen zijn dat precies? Dat een tweede operatie nog niet veel helpt of dat het nog slechter wordt, zoiets?

label.Geplaatst op 2007-05-03 18:57:33


hey, ik ben dinsdag naar de kno-arts geweest en ik word weer geopereerd aan me bijholtens het was echt nodig maar ik ben vergeten te vragen waarom het terug kan komen maar ik denk zelf omdat ik na me 1ste operatie flixonase heb gekregen en toen is die vorig jaar naar een andere iets gegaan en toen ben ik verkouden geworden.

label.Geplaatst op 2007-05-11 15:36:49


woow heftig. Ik hoop dat het nu voor altijd verdwenen gaat zijn. Is zo'n tweede operatie niet veel pijnlijker? Ik moet zelf trouwens woensdag onder de scan, dus ben benieuwd...

label.Geplaatst op 2007-05-14 12:47:53


ik heb geen idee of het meer pijn gaat doen maar ik moet denk ik voorlopig nog wachten op de operatie heb vorige week egzegt waarneer ik met school enzo op kamp ben. ik krijg wel na de operatie 12 pijnstillers per dag maar wat is bij jouw uit de uitslag gekomen>?

label.Geplaatst op 2007-05-28 21:13:10


op de scan zaten mijn bijholten dus nog vol na een kuur antibiotica. Ik heb gevraagd of ze willen wachten met een operatie, en nu gaan ze eerst weer een hele hap medicatie uitproberen. Hopen dat dat helpt, want een operatie zie ik nu niet zo zitten...

label.Geplaatst op 2007-05-29 20:52:06


hey donderdag is het dan zo ver dan word ik geopereerd aan mijn bijholtens

label.Geplaatst op 2007-08-07 17:58:16


succes! bij mij heeft de medicatie geholpen, dus ik ben er voorlopig weer van af! Het heeft alleen wel invloed gehad op mijn luchtwegen dus dat moet nog wel genezen. Laat u iets weten hoe het is afgelopen?

label.Geplaatst op 2007-08-07 18:45:20


dat is mooi dat dat heeft geholpen het zat niet vol maar verstopt dus ze hebben er 2 keer zo lang over gedaan maar ondanks de pijn en dat ik nog niet kan ademen gaat het nu wel redelijk met mij

label.Geplaatst op 2007-08-14 13:24:20

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren