© 2024 solvo B.V.

Bloed(erig) slijm 5 dagen na operatie neusamandelen ok?

Ik ben 24 en heb vanaf augustus 2005 geworsteld met de ziekte van Pfeiffer en herhaaldelijke smerige ontstekingen van de neusamandelen die ik nog bleek te hebben. Afgelopen vrijdag zijn ze weggehaald. Ik verwachtte eigenlijk helemaal geen problemen na de operatie en eerlijk gezegd ook weinig pijn. Jammer genoeg verliet ik het ziekenhuis met aardige nekpijn. Ik dacht dat het kwam doordat ik een beetje raar gelegen had, dus dat zou toch wel snel voorbij zijn. Ook is er vanaf de operatie bloed mijn mond in blijven komen. Van helderrood tot zwartig. Op zaterdag werd dat smerig met geel/ oranje/ bruinig plakkerig slijmerig spul erbij. Soms alleen rood bloed afgewisseld met veel draadjes. Ik kon er slecht door slapen (van het kokhalzen) en praten ging ook heel moeilijk door het borrelen van dat spul.:( Zondag kon ik terugkomen om hiernaar te laten kijken. De zaalarts zei dat het niet normaal was, maar dat het vanzelf zou helen. Nu ben ik weer een paar dagen verder. Het spul is wel iets dikker geworden, maar nog minstens zo bloederig en irritant. Vandaag is het zelfs weer meer. Intussen heb ik ook megapijn in mijn hals. Ook onder mijn oren. Het drukt ontzettend. Ik heb dit eerder gevoeld, dus volgens mij staat het daar strak van de klieren. En nog steeds heb ik superpijn in mijn nek. Helemaal als ik probeer te slikken. Ik heb geduld en ik heb denk ik geen koorts, dus echt ernstig zal het niet zijn. Toch begin ik me een beetje zorgen te maken. Ik kan wel weer de zaalarts bellen, maar dat durf ik niet zo goed. Ook al is hij heel leuk en aardig:) Ik ben al terug geweest en ik zou het minder vinden om als zeur of aandachtstrekker gezien te worden. Ik zou zo graag willen weten wat ik kan verwachten. Hoe lang dit nog kan duren. Wat er precies wel aan de hand is. Normaal is het in elk geval niet. Ik hoop dan ook dat iemand ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt of mij iets meer informatie kan geven. groetjes cissi


Vuistregel 1: Als je voelt dat het niet meer gaat en/of je dagelijkse doen word er door belemmerd? Moet je niet twijfelen over wat andere mensen wel of niet zullen zeggen. Jij voelt het beste aan wat gaat en niet gaat. Dus als je nog pijn hebt en er last van ondervind gewoon die vent weer bellen.

label.Geplaatst op 2006-09-06 13:59:20

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren