© 2024 solvo B.V.

Brandende pijn na verwijderen van keel amandelen.

Een week geleden heb ik mijn keel amandelen laten verwijderen, en de pijn met slikken word nu wel steeds iets minder. Drinken gaat ook makkelijker en ik kan zachte lauwe dingen eten. Alleen heb ik nu sinds 2 dagen af en toe heel erg brandende pijn in mijn keel. Dit is alleen aan de rechterkant. Ik heb al van alles geprobeerd, drinken, mijn hand tegen de zijkant van mijn keel duwen, door mijn neus ademen maar niets helpt. Iemand een idee hoe dit komt?


Beste Lisa, Ik heb nu precies een week geleden ook mijn amandelen laten knippen na voor de 4e keer een ontsteking te hebben gehad, en ik heb hetzelfde als jij nu ervaart. Slikken is geen probleem, alleen als ik iets probeer te eten lijkt het alsof ik een sateprikker door mijn keel geprikt krijg. Ik kan zelf niet echt beslissen wat het is, maar het blijft een genezingsproces. Misschien zit er op die plek een wat diepere beschadiging, die langer de tijd nodig heeft om te herstellen. Geef het nog een weekje. Als het dan nog niet weg is, zou ik even bellen met een arts, want ik kijk er ook al tegenop om nog een week zonder fatsoenlijk eten en energie te zitten. Ik hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen. Je bent niet de enige ;)

label.Geplaatst op 2012-07-12 18:21:11

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren