© 2024 solvo B.V.

Brandlucht

Hallo, Ik ruik al een aantal jaren een brandlucht die er niet is. Regelmatig spring ik op van de bank omdat ik denk dat er iets in de fik staat en bij nader onderzoek is dat dus niet zo. Een jaar of twee geleden ben ik bij de k.n.o.arts geweest omdat ik maar verkouden bleef. Er werd geen oorzaak gevonden en en op mijn laatste bezoek zei ze het verder ook niet te weten en vroeg ze, ruikt u wel eens een brandlucht? om er direct achteraan te zeggen ach nee dat is het ook niet.En stommerd die ik ben zeg dan ook niet ja ik ruik wel een brandlucht. Al die tijd ben ik me blijven afvragen wat ze bedoelde met, dat is het ook niet. Heeft iemand enig idee? grTiny


Bekijk de site van de Anosmie vereniging eens.

label.Geplaatst op 2011-11-25 10:46:24

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren