© 2024 solvo B.V.

Buisjes te lang in de oren

Mijn zoon van 8 heeft de buisjes al 3,5 jaar geleden laten plaatsen. Bij elke site over dit item ben ik nooit tegengekomen dat de buisjes ook zo lang blijven zitten. De ene KNO-arts vertelt dat dit geen probleem is, de andere zegt dat ze er toch eerdaags uitmoeten omdat de buisjes JUIST de oorzaak zijn van de oorontstekingen die hij nog steeds heeft. Wie kent dit probleem en kan mij raad geven??? Alvast bedankt!


hoi ik zal me even voorstellen ik ben een vrouw van bijna 31 jaar oud en heb al sinds mijn 3de buisjes.bij mij hebben de buisjes er ook wel eens zolang ingezetten.maar als u zoontje er veel last van heeft moet u aan zijn behandelende kno arts vragen of het niet verstandig is om ze er uit te halen.en dan kijken hoe het met zijn ontstekkingen gaat.ik heb ondanks de buisjes ook nog wel eens oorontsteking.maar ik kan er niet buiten van wege een afwijking die ik heb.elke keer als bij mij de buisjes er uitgaan krijg ik ook weer nieuwe er in.maar u moet gewoon eens een gesprek aan gaan met u zoontje z'n behandelende arts en als u daar geen vertrouwen in heeft moet om een secontopinon vragen in een ander ziekenhuis. als u meer wilt weten moet u het maar vragen.

label.Geplaatst op 2010-07-30 14:54:01

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren