© 2024 solvo B.V.

Chronische ontsteking bijholten

Al jaren heb ik last van een chronische ontsteking aan mijn bijholten. Een maand geleden heb ik een endoscopische operatie aan mijn neus gehad waarbij aan de rechterkant poliepen zijn verwijderd en de doorgangen vergroot. De KNO-arts zei dat er heel veel pus vrijkwam bij de operatie. Na de operatie zijn de klachten echter bepaald niet verminderd. Een week na de operatie werd ik enorm ziek (pijn achter mijn ogen)en heb ik een kuur gekregen. Tijdens de kuur knapte ik op, maar nu de kuur afgelopen is begint de ellende weer opnieuw. Een rot geur/smaak in de mond, hoofdpijn, moe, algehele malaise etc. Ik begin inmiddels enigzsinds wanhopig te worden. Het laatste jaar ben ik vaker ziek dan niet ziek. Ik krijg problemen op mijn werk hierdoor. Heeft iemand enig idee hoe ik van mijn klachten afkom, want mijn KNO arts stelt alleen maar dat \'mijn lichaam de ontsteking moet overwinnen????


ga anders eens naar een andere kno arts?een secondopion noem je zo iets wie weet is het wat.ik wens je veel beterschap

label.Geplaatst op 2010-11-12 14:59:01


Hoi' Ik denk dat je het mag houden. Ik heb ook al jaren last van bijholte ontstekingen,ben meerdere keren geopereerd. Spoelen met lauw water en zout.

label.Geplaatst op 2010-11-25 18:54:56

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren