© 2024 solvo B.V.

Chronische oorontsteking

Hallo allemaal, Als kind het ik heel veel ooronstekeingen gehad en op sinds een jaar of 12 heb ik er weer veel last van. Ik ben twee keer geopereerd en bij de tweede keer, 8 jaar geleden, is mijn gehoorbeentje weggehaald in de hoop dat het binnenoor goed zou genezen en dat er dan een nieuw beentje ingeplaats kon worden. Helaas mijn trommelvlies zit vol littekens en ik blijf last houden van een loopoor. Ik gebruik Sofradex oordruppels en zo gauw alles weer rustig is begint het weer. Volgens mijn KNO arts is er niet veel meer aan te doen en moet ik er mee leren leven. Ik hoor niet goed, maar daar kan ik mee leven, alleen dat vervelende loopoor steeds maar weer. Ik maak me ook zorgen over de binnenkant van mijn oor, het kan toch nooit goed zijn, tast het misschien verder aan? Wie herkent dit? groetjes Dove.


probeer het eens bij een academisch ziekenhuis? ik weet niet waar je nu loopt? maar in een academisch ziekenhuis zijn ze meestal meer gespecialiteerder dan in een streekziekenhuis.

label.Geplaatst op 2006-02-19 19:03:07


Geachte. Ik heb vanaf mijn negende chronische oorontsteking.(54) bij mij is het zo,als er maar geen water bij komt. 1 keer in het jaar moet het worden uitgezogen,omdat door het gat wat is ontstaan het oorsmeer niet meer naar buiten gaat maar ophoopt.en er word een poeder ingespoten die het oor rustig houd.maar wat dat is zal ik moeten vragen. (dus geen water in het oor). ik hoop dat je hier wat aan hebt groeten A.ERNST

label.Geplaatst op 2006-03-25 18:28:02

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren