© 2024 solvo B.V.

Cronische oorklachten

Zo\'n anderhalf jaar geleden ging ik voor het eerst naar de kno arts voor een dicht oor wat na druppels van de huisarts maar niet open ging. Eerst natuurlijk antibiotica maar ook dat hielp niet. Toen foto\'s van de bijholten en daaruit bleek dat er poliepen in zaten en dat die weg gehaald moesten worden. Ook wel een FESS operatie genoemd. Dat dus laten doen door Dokter Bakker van het groene hart ziekenhuis in gouda. Echter na de operatie bleef het probleem bestaan,alles bleef ontstoken! Weer aan de antibiotica kuur na kuur na kuur maar het hielp niet. Dokter Bakker besloot om een Tympanoplastiek operatie uit te voeren dat dus na anderhalf jaar en zo\'n 10 A B kuren. Nu bijna twee weken verder weer op de A B En een stoot kuur Prednison van 60 mg echter de groene drap loopt nog uit mijn oor. Ik op vrijdag 23 sept 2011 naar de huisarts om het probleem voor te leggen. Hij het ziekenhuis bellen en ik zou s\'middags terug gebeld worden. Ik zelf maar om 16.45 uur weer naar de huisarts gebeld maar die was niet terug gebeld want Dr Bakker was er vandaag niet. Hij de dienstdoende KNO arts gebeld Dokter Kemper. Die mijn huisarts het volgende mededeelde: Wij kunnen niets voor hem betekenen Hij heeft prednison en A B. Ondertussen loopt mijn oor nog steeds leeg met groene drap is het ontzettend pijnlijk en word ik dus gewoon niet verder geholpen. Wat moet ik nu toch doen? Weet iemand hier misschien een antwoord op?


Probeer maar naar de TCM-arts bij u in de buurt. Als hij je kruiden medicijnen geeft voor je nier functie dan heeft hij wel verstand van oor klachten.

label.Geplaatst op 2011-09-24 10:48:56


mijn ervaring is om toch een afspraak te maken bij kno arts, ze kunnen het oor leegzuigen, een kweek maken en gerichte medicijnen geven.

label.Geplaatst op 2011-09-30 21:43:11


Beste ZIEK OOR, Al 2 x heb ik getracht je een bericht te sturen maar is niet gelukt. Je mag me bellen op: 040 - 2482850

label.Geplaatst op 2011-10-07 10:45:26

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren