© 2024 solvo B.V.

Doffe en ingetrokken trommelvliezen -> vliegen?

Hallo allemaal, Toen ik klein was had ik vaak last van mijn oren, veel naar de KNO arts geweest, buisjes gehad, etc. Het deed al pijn als iemand op de snelweg het autoraam opendeed. Uiteindelijk werd dat steeds minder en toen ik ouder werd, ging het helemaal over. Heb de afgelopen 10 jaar (ben nu 25) regelmatig gevlogen (vakanties) en nooit veel last gehad. Ik werk nu sinds een paar weken als stewardess, en ik krijg steeds meer last van mijn oren. Gisteren ging die pijn zelfs gepaard met koorts en hoofdpijn. Na de landing heb ik minstens 24 uur nodig om weer bij te komen, hoewel de pijn in mijn oren blijft. Vanmorgen naar de huisarts geweest, en die zegt dat ik ingetrokken en doffe trommelvliezen heb. Ik heb nu een neusspray gekregen (Nasonex) maar of dat helpt is nog maar de vraag, en als het helpt, merk ik dat pas na een maand... Moet de komende maand dus sowieso nog met veel pijn vliegen. Heeft iemand hier ervaring mee/ tips voor? Ik voel me echt beroerd tijdens en na het vliegen, maar wil me niet nu al ziek gaan melden... Alvast bedankt San


Hallo, ik zou hoe dan ook regelmatig contact houden met je KNO-arts, een naar binnengetrokken trommelvlies kan op verschillende dingen duiden. Laat je niet met een kluitje het riet in sturen.

label.Geplaatst op 2009-02-16 11:49:53

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren