© 2024 solvo B.V.

Endoscopische neusbijholten operatie

hallo, over 3 weken moet ik n endoscopische neusbijholten opreratie ondergaan. heeft hier iemand ervaring mee? hoe gaat t in zijn werk en vooral, hoe is de genezing hiervan? bedankt alvast


De operatie wordt gedaan onder 'zicht': een camera in staafvorm maakt het kijken in de holtes mogelijk zodat de chirurg ziet waar de poliepen precies zitten. Met instrumenten, die ook staafvormig zijn, kunnen de poliepen gepakt en verwijderd worden.

label.Geplaatst op 2010-06-06 18:14:06


IK moet binnenkort ook zo'n operatie. Zie er wel tegenop. Is het een zware operatie? Doet het pijn? Moet ik helemaal onder narcose? Zijn er ook complicaties van bekend? bvd

label.Geplaatst op 2010-06-06 21:14:58


Hallo Grethje ik zoek ook een kno-arts die zo'n operatie bij mij wil doen, mijn huisarts zegt dat maar weinig artsen die operatie doen omdat erg veel moeilijk is en er complicaties van bekend zijn, waar laat jij het doen?

label.Geplaatst op 2010-06-06 23:43:55


ik word in brunssum geopereerd, ben in behandeling in atrium ziekenhuis heerlen.

label.Geplaatst op 2010-06-09 12:15:35


ik word in brunssum geopereerd, ben in behandeling in atrium heerlen.

label.Geplaatst op 2010-06-09 12:16:44


Het is geen zware operatie, het doet ook daarna nauwelijks zeer, ik ken het alleen onder volnarcose, en complicaties? Tsja, iedere operatie heeft risico\'s! Ook bij deze is dat het geval, ik weet dat ze gebeuren maar als operatieverpleegkundige heb ik nooit grote complicaties bij dit soort operaties beleefd.

label.Geplaatst op 2010-06-12 21:19:41

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren