© 2024 solvo B.V.

Ene oor hoort beter dan andere

Hoi, ik heb een vraagje. ik ben vandaag langs de KNO arts geweest, omdat ik last heb van een gehoor probleem. sinds kort hoor ik namelijk met het ene oor beter dan het andere. de arts heeft in men oor gekeken, en met zo\'n stemvork een testje gedaan. hij zei dat het trommelvlies van het oor waar ik slechter mee hoor (in dit geval de rechter) waarschijnlijk naar binnen geklapt zit door allergische reacties (ofzoiets.. dat heb ik er van kunnen maken). ook zei hij dat de buis van eustachius geïrriteerd was (weet niet pcies of het de buis v eustachius was, maar iets was dus geïrriteerd). hij heeft me neusspray gegeven, nasonex. nu heb ik de volgende vragen. gaat de trommelvlies met gebruik v. d. neusspray weer normaal staan? (op de verpakking staat nl. dat nasonex voor jeukende ogen/neus is) en gaat het gehoorverlies over? ik hoop dat iemand me kan helpen. met vriendelijke groet, Roshan


niemand?? :(

label.Geplaatst op 2006-12-31 00:53:48


ik ben een vrouw van 27 en loop al 25 jaar onder de kno arts.de neusspray die u heeft gekregen zou het trommelvlies weer rustig kunnen maken. wat wilt u precies weten over de buis van eugstagius?

label.Geplaatst op 2007-01-17 20:02:15


Neusspray zorgt ervoor dat de neusslijmvliezen slinken. Als de slijmvliezen slinken gaat de buis van eustagius weer open en kan het zijn dat je beter gaat horen!

label.Geplaatst op 2007-01-31 12:11:36

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren