© 2024 solvo B.V.

Er zit iets op mijn Huigje

Hallo iedereen, Ik maak me een beetje zorgen als ik eerlijk ben. Ik heb een aantal klachten die ik maar vreemd vind. Misschien kan iemand mij wat verduidelijking geven. Ik heb al een paar weken een erg droge keel. En dat alleen achter op mijn tong en keel. Ik heb ook steeds dik slijm achter in mijn keel. Ik heb niet echt keelpijn, ja een beetje geiriteerd door het droge. Ook zie ik iets op mijn huigje zitten, wat wel eelt lijkt of iets en boven mijn huig op het gehemelte witte / gele puntjes. Alles lijkt ook wel wat roder dan normaal.. Ik moet zeggen dat mijn huigje de verdikking niet echt anders van kleur is, maar het zit er wel. Ik ben al naar de dokter geweest en die zegt niets te kunnen zien, maar ja ik ben niet scheel. Weet iemand een site waar ik foto\'s kan vinden van huigjes met verdikkingen of iets, zodat ik kan kijken of ik iets vergelijkbaars kan vinden... Ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen of herkent wat ik hier schrijf. Ik maak me echt super zorgen... Groetjes, Jean-paul


het kan toch een keelontsteking worden of je hebt een schimmelinfektie, dat zijn ook witte puntjes of een laagje op je huig, Vaak wordt dit niet echt bekeken en komt vaak bij zuigelingen voor ,en soms bij volwassenen. Het heeft dan Spruw, kijk het maar eens na. KLopt het, dan is een klein medicijn hoopvol. Dus toch weer terug naar de huisarts en vertel hem wat je denkt dat het is. Succes.

label.Geplaatst op 2005-09-30 15:15:26

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren