© 2024 solvo B.V.

Gebruik Flixonase Nasules 400 mcg i.c.m. Seretide 500/50 mcg

Ik gebruik voor mijn asthma 2x per dag 1 puf Seretide en heb nu klachten in de neus. Mijn KNO-arts heeft me Flixonase Nasules van 400 mcg voorgeschreven 1x per dag. Ik heb het gevoel, dat de combinatie van de twee medicijnen voor mij te veel is, de nasules werken wel, maar ik heb het idee, dat de Seretide niet meer goed werkt (ik ben benauwder dan anders!). Heeft iemand hier iets over te melden? Graag tips.


ik gebruik ook beide medicijnen/als eerste moet je goed opletten dat je de steretide op de goede manier gebruikt.de apotheker kan je precies laten zien hoe je dit middel in moet nemen.let er ook op dat je je mond goed spoeld want andes zou je een bacterie in je mond kunnen krijgen. wat betreft de flixonase; ik zou deze zeker niet gelijk tijdig met de seretide gebruiken.ook bij dit middel moet je goed opletten hoe je het gebruik. ik denk dat bij jou het probleem is dat je het misschien allebei tegelijk gebruikt. als ik jou was zou ik s.morgens en s.avonds de seretide gebruiken en dan s.middags de flixonase.ik heb er zelf geen problemen mee.zou graag een bericht terug willen ontvangen waarin je mij zeg hoe jij deze medicatie gebruikt.maar ik zou mij niet ongerust maken.kijk naar hoe je het gebruik.sterkte

label.Geplaatst op 2008-08-07 22:00:55

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren