© 2024 solvo B.V.

Gehoorapparaat

ik ben een jonge vrouw van 29 heb sinds vandaag een gehoorapparaat.ik moet er erg aan wennen en schaam me er een beetje voor.vooral omdat ik me eigenlijk nog te jong vind voor zo\'n ding.zijn er meer mensen die het zelfde probleem hebben als ik?en hoe zijn jullie ervaringen naar de buiten wereld toe?


Jolanda, probeer blij te zijn dat dit hulpmiddel bestaat. Schaamte is nergens voor nodig!Ik draag zelf geen hoorapparaat, maar ik ken heel veel mensen, die er een dragen. De een draagt een bril, de andere een hoorapparaat, noem maar op. Ik hoop dat je er snel aan kunt wennen en je over het schaamtegevoel heen zet. Mochten mensen een kwetsende opmerking maken, zeg dan bijvoorbeeld: "wees blij dat jezelf zo volmaakt bent".

label.Geplaatst op 2008-09-19 23:00:41


bedankt voor je reactie en zal proberen wat positiever tegen aan te kijken

label.Geplaatst op 2008-09-20 07:20:34


jolanda, mijn dochter was 5 toen ze er eentje kreeg. is nu 14 en is er als het ware mee opgegroeid. ik ben blij dat die dingen bestaan. ben je er nu wel aan gewend?

label.Geplaatst op 2008-11-26 11:42:48

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren