© 2024 solvo B.V.

Geluid te schel

Hallo, ben hier voor het eerst op dit forum, maar ben op zoek naar probleem met mijn gehoor. Het is niet dramatisch om gelijk naar een arts te gaan, maar het is best irritant. Ben eigenlijk meer op zoek naar oorzaak van het probleem en wat de probleem is. Heb sinds vanochtend erg last van schelheid (overbelasting van geluid) in gehoor. Het gaat om mijn linker oor. Beetje naar tv luisteren of muziek gaat haast niet, tenzij volume zeer laag is. Geen id wat de oorzaak is en wat het is? iemand id?


Heb je misschien (onbewust) gegaapt, of luchtstromingen door je buis van eustachius gestuurd? Dit kan ervoor zorgen -in mijn ervaring- dat er een vervormd geluid optreerd, welke na een dag meestal wel weer weg is getrokken. met vriendelijke groeten, René Vos

label.Geplaatst op 2008-06-27 08:50:59

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren