© 2024 solvo B.V.

Goede KNO-arts

Ik ben in mijn kinderjaren vaak getroffen door oorontstekingen en daardoor heb ik gaten in mijn trommelvliezen (eigelijk is er weinig meer over van mijn trommelvliezen). Ik ben ook slechthorend geworden hierdoor. Ik hoorde voor 40 procent aan beide oren maar begin december heb ik een oorontsteking gehad en sindsdien hoor ik nog minder aan mijn rechteroor, alsof het verstopt zit. Ik ben naar de KNO-arts geweest, de nodige antibiotica in de vorm van oordruppels gehad. Oor is niet meer ontstoken en schoon, maar nog steeds geen gehoor. Gehoortest gehad, gehoor is dus verminderd aan rechterkant. KNO-arts zegt dat het met een operatie verholpen kan worden maar ik heb een aantal jaar geleden(2,3 jaar) van een andere kno-arts gehoord dat mijn gehoor daardoor kan gaan verslechten. Wie kan mij ervaringen vertellen met een goede kno-arts? Maakt mij het niet uit in welk ziekenhuis, zit nu bij de Zuiderzee ziekenhuizen in Lelystad en Emmeloord. Bedankt alvast voor reacties!


je kan altijd naar een audiologisch centrum. Deze hebben wat meer informatie, maardaar kan je alleen met een doorverwijzing heen.

label.Geplaatst op 2006-01-04 14:46:15


Hallo, Ik weet dat de artsen in het UMCG (Groningen) erg goed zijn. Bepaalde operaties worden alleen hier maar gedaan. Het is wel erg ver weg voor je maar ja je kunt het altijd proberen. Er was een jonge meid van 25 jaar al vanaf haar geboorte in een ziekenhuis en ze had altijd last van ontstoken oren en er kwam veel troep uit. Na 25 jaar was ze het zat en ging een second opinion aan in het UMCG. Dit meisje kon hier geopereerd worden, haar trommelvlies werd dicht gemaakt en het heeft geholpen. Ze heeft nergens meer last van. En dit hadden ze nooit in het andere ziekenhuis verteld. Je moet het zelf weten. Als je het adres wil hebben reageer maar gr Nienke

label.Geplaatst op 2006-01-05 20:11:21


Ik heb inderdaad een doorverwijzing naar audiologisch Centrum daar ga ik binnenkort ook heen! En welke arts van het UMCG raden jullie mij aan?

label.Geplaatst op 2006-01-06 10:44:45


Ik ben bij dokter van der Laan geweest en ben geopereerd door professor Aalberts

label.Geplaatst op 2006-01-08 16:38:00

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren