© 2024 solvo B.V.

Herhaalde keelonsteking

Ik heb vanaf april al 4 keer een antibiotica kuur gekregen vanwege mijn keelamandelen die ontstoken zijn. Laatste kuur heb ik vorige week woensdag afgemaakt. Nu krijg ik weer geirriteerde amandelen, geen pijn maar ik merk gewoon dat me klieren in de hals weer dik zijn en pijnlijk en me amandelen weer lichtelijk opzwellen. Gelukkig ben ik al bij de KNO-arts geweest, 29 september worden ze verwijderd en hoop ik af te zijn van dit gezeik. Maar toch is het frustrerend om er weer mee te lopen. in hoeverre kun je doorgaan met een antibiotica kuur? lijkt mij ook niet gezond om nu weer een kuur te halen. Heeft iemand ervaring hiermee. Maak mezelf alleen maar gek, zoek ervaringen van anderen maar tref weinig mensen die in mijn situatie hebben gezeten/zitten. Nu drink ik veel thee met honing, slik ibroprufen, ik rook normaal gesproken, doe ik vanaf nu ook maar even niet meer. En ik denkd at ik nog maar even ga gorgelen, wat kan ik nou nog meer doen? Ter info; het doet geen pijn in me keel, alleen hals....en dus opgezwollen amandelen


hallo ikzelf had vaak dezelfde klachten, tot ik mijn amandelen liet verwijderen (op latere leeftijd 19j. ) best pijnlijk, maar ik ben van alle keelonstekingen en verdere varianten vanaf... ondertussen al bijna een jaar... dus hopelijk verdwijnt het ook bij jou sterkte mvg kimberley

label.Geplaatst op 2006-01-08 12:31:39

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren