© 2024 solvo B.V.

Herstelperiode Neus

Ik heb een knietje tegen mijn neus gehad en mijn neus staat nu scheef. Ik ben 2 keer naar de 1e hulp geweest, schandalig genoeg werd ik niet doorverwezen naar de kno-arts.. maar gek genoeg naar de huisarts. Anyway, een paar dagen terug was ik bij mijn kno-arts en hij zei dat het te laat is om mijn neus recht te zetten omdat mijn neus zwellingen heeft opgelopen en nu in zo\'n herstelperiode zit. Wat hij me wel verteld heeft is dat mijn neus over 9 maanden wel door een operatie rechtgezet kan worden. 9 maanden??... Duurt dat zo lang? of kan het nog eerder?.. iemand die mij kan helpen met deze vraag?


Heel vaag dat de EH je niet doorstuurde. Maar ook vaag van die 9 maanden? Bot is meestal na 6 weken wel hersteld, en het weefsel eromheen ook. Ik snap niet waarom die KNO arts je dat vertelde. Vraag gewoon het gewoon ergens anders ook aan een KNO arts, kijken wat hij/zij er van zegt.

label.Geplaatst op 2006-09-13 08:11:34

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren