© 2024 solvo B.V.

Hoe gaat een operatie aan de tongamandel in zijn werk?

Hallo Waarschijnlijk gaat er binnen nu en een jaar een operatie plaatsvinden aan mijn tongamandel. Nou kan ik er niet zo heel veel over terug vinden op internet, dus wie heeft voor mij wat informatie. Het schijnt namelijk gelaserd te worden en verdampt??? weet iemand iets meer over de nazorg, ziekenhuis opnamen wel of niet etc. Bedankt alvast voor de moeite


Hoi Kersje, Heb je de operatie inmiddels al gehad??? Binnenkort onderga ik dezelfde operatie in Woerden. Welke arts heb jij, en wat zijn jouw klachten?? Gr Inizio

label.Geplaatst op 2009-01-05 18:56:24


Hallo, ik kan niet vertellen hoe zo'n operatie gaat helaas! Maar wil wel vragen waar U geopereerd gaat worden, want ik heb ook een vergrote tongamandel en mij is afgeraden om te opereren, omdat er teveel kans op complicatie is. Maar ik weet wel dat ik er niet altijd mee wil blijven lopen, dus ben ik er nog over aan het denken wat ik moet doen. Groet Tesrom

label.Geplaatst op 2009-02-15 14:39:07

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren