© 2024 solvo B.V.

Hoe lang last van verwijderen keelamandelen peuter??

Damian is 2jaar en 12dagen geleden zijn z\'n keelamandelen verwijderd. Hij heeft er veel last van gehad, maar hij wordt ook nog steeds elke nacht wakker rond 02:00 en wil dan niet meer slapen, dus belanden we maar weer beneden op de bank. Ik hoor hem dan ook moeilijk slikken, dus neem ik aan dat hij er last van heeft. Hij is te jong om uit te leggen, dat hij gewoon moet gaan proberen te slapen ookal heeft hij pijn. Nu is dus mijn vraag: kan dan zo lang pijn doen? Ik heb echt een bevestiging nodig, want ik ben zo bang, dat het een ritme wordt. En hoe lang kan dit maximaal pijn doen? Groetjes Natasja


als u het niet vertrouwd zal ik contakt opnemen met de arts die hem heeft geholpen.

label.Geplaatst op 2006-02-19 19:09:42


Bij mijn zoontje zijn keel en neusamandelen verwijderd toen hij net 2 was. Hij kreeg na de operatie meteeen koorts. Na een paar dagen had hij nog koorts en heeft toen een kuurtje gekregen. Het leek toen 1,5 a 2 weken goed te gaan en toen kreeg hij weer koorts. Het bleek dat er een abces zat. Weer een kuur en toen ging het goed. Ik wil hier maar mee zeggen: Als je het niet vertrouwd ga dan naar de huisarts! En vooral ook omdat je zegt dat het slikken pijn doet. Heb je wel goede pijnstilling? Ik kreeg diclofenac zetpilletjes en dat hielp goed! Sterkte in ieder geval.

label.Geplaatst op 2006-02-19 20:29:58


Ik heb zetpillen met codeine gekregen en ben afgelopen donderdag naar de huisarts terug gegaan. Die zei, dat de wondjes er goed uitzien, maar 's nachts nog pijn kunnen doen, vooral omdat damian vaak door z'm mond ademt. Bedankt voor je reactie

label.Geplaatst op 2006-02-19 21:21:20

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren