© 2024 solvo B.V.

Hooikoorts

Hallo, ik ben een jongen van 16 jaar en heb al vele jaren last van hooikoorts. Mij is verteld dat je hier over heen kunt groeien op de lange termijn. Ik heb vele medicijnen geprobeerd: verscheidene neussprays, oogdruppels. Ook heb ik Allerfree (tabletten geprobeerd) en op dit moment Loratadine (huismerk tabletten). Maar geen van de medicijnen helpt. Ik heb met warm weer zoals vandaag enorme last van hooikoorts. Veel snotteren(rode neus) en veel last van jeukende ogen. Weet iemand een goede oplossing voor mijn vervelende hooikoorts?


Bij mij werkt het spoelen van de neus met gezout water heel goed tegen hooikoorts. Ik ben nu 30 jaar en heb sinds 8 jaar last van hooikoorts en andere allergieen (stof). Dit is een informatieve site over het neusspoelen: www.neti-pot.nl

label.Geplaatst op 2008-02-05 11:02:00


HOOIKOORTS?? IK BEN ER BIJNA VANAF. Slechts één natuurproduct maakt het verschil. Hallo iedereen. Na 35 jaar lijden met zes allergieën en astma heb ik het antwoord gevonden op enkele eenvoudige vragen die ik mezelf steeds stelde. Want geef toe, het is helemaal niet logisch dat wij mensen niet tegen ons eigen biotoop kunnen. Ons immuunsysteem komt duidelijk iets te kort. Zo begon ik in 1999 te experimenteren met... LENTEREGENWATER. Dank zij slechts één glaasje vers, onopgewarmd regenwater, gedurende de hele maand mei, kon ik vrij snel mijn zware medicatie afbouwen. Het gebruik van alle medicatie staat al jaren op nul. Was ik vroeger vervreemd van ons eigen natuur, dan ben ik dat nu al jaren van dokters en apothekers. Ik beantwoord graag al uw vragen op dit forum. Voor het hele verhaal verwijs ik naar het forum van allergieplein.nl. Te bezien via volgende link. Alvast vriendelijke groeten. http://www.allergieplein.nl/showpage.asp?Page=1103&ForumID=34&lObjectAction=Add&ThreadID=9514

label.Geplaatst op 2008-03-28 21:22:39

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren