© 2024 solvo B.V.

Huigje verwijderd bij keel/neus amandel operatie

hallo, mijn dochter nu 4,5 jaar is een paar weken geleden geopereerd aan de keel en neus amandelen. na 6 weken moesten we op controle komen alles was goed maar ik zat met de huig die zag ik niet zitten. maar dacht dat ie vanzelf wel weer zakte. eenmaal bij de dokter had ik het gevraagd en hij zei: die zijn verwijderd omdat de keel en neus amandelen zo groot waren, en hebben ze die erbij meegenomen ik stond echt perplex toen hij dat zei. mijn vraag is nu of dat gebruikelijk is of dat het per ongeluk is gebeurt want ik heb er nog nooit van gehoord dat het huigje ook werd verwijderd bij een keel en neusamandel operatie. als iemand er iets over weet hoor ik het graag. maaike gunnink


klinkt inderdaad vreemd. Kun je nu nog wel gewoon goed praten, want de huig helpt ook bij luchtdoorgang en trillingen als je praat..

label.Geplaatst op 2009-12-29 12:14:43

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren