© 2024 solvo B.V.

Iemand ervaring? Vasomotor rhinitis.

Vanmorgen bij de kno geweest. Ik heb al een tijdje vasomotor of atypische rhinitis. Het is de niet allergische versie. Ik gebruik al een hele tijd flixonase en dat werkt niet. Ofwel de boel blijft ernstig opgezet, heb veel pijn e.d.. Nou vroeg ik me af of er ook andere mogelijkheden zijn om de pijn te verlichten, de klachten te verminderen. Qua medicatie kan ik het wel vergeten. Moet de flixonase wel blijven gebruiken omdat het anders nog meer verergerd, maar het zal de boel niet gaan verbeteren. Gr Esther


Beste Esther, om mijn nachtrust te verbeteren gebruik ik van die neuspleisters (Breath right) die er voor zorgen dat de luchtwegen open blijven zonder dat ik een neusspray hoef te gebruiken. Die flixonase werkt bij mij nl. ook nauwelijks.

label.Geplaatst op 2011-03-08 16:24:11

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren