© 2024 solvo B.V.

Ik kan niet meer praten, alleen fluisteren.

Hallo forumbezoekers. Wie heeft goede raad zodat ik mijn heesheid kwijt raak. Had gisteren al pijn met slikken dat echt met de minuut erger werd en ik merkte toen al dat ik mij stem kwijt ging raken. Is daar iets aan te doen ?? \'s Morgens en \'s avonds heb ik ook erge pijn met slikken. Is er iets dat ik er tegen kan gebruiken, of is het alleen maar uitzieken en iets in de mond nemen zoals drop of iets van keelpastilles ?? Wat een rare ervaring om gewoon geen woord meer uit te kunnen brengen. Groetjes en bedankt voor het lezen van dit stukje.


als eerste zou ik je willen vragen of je al bij de huisarts bent geweest en wat heeft die gezegd.je kan namelijk door een virus je stem voor korte tijd kwijt zijn.Ik raad je aan om niet te blijven fluisteren.hou je een week geheel rustig.schrijf dessnoods alles op wat je zeggen wil maar ga niet fluisteren totdat er verder onderzoek is gedaan, ook is het mogelijk om via je huisarts een verwijsbrief te vragen voor een KNO arts en die kan dan kijken of er iets mis is met je stembanden.graag wil ik je verder helpen maar ik wil eerst je antwoord afwachten.ik ben geen dokter maar ik kan je wel met raad en daad bij staan dus reageer zeker

label.Geplaatst op 2008-02-15 18:51:05

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren