© 2024 solvo B.V.

Ingetrokken trommelvliezen doofheid

wie heeft ervaring met constante ingetrokken trommelvliezen, en heeft daar wat aan kunnen laten doen en in welk ziekenhuis? ik heb al een buisje, gehoorapparaatje, maar word steeds dover door de ingetrokken trommelvliezen, deze kan ik elk moment opblazen, maar klappen na een paar seconden weer dicht, mijn kno arts maakt alleen maar mijn oren schoon en heeft een buisje geplaatst, maar ik wil weten of er meer aan te doen is.

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren