© 2024 solvo B.V.

Is een kno-arts verplicht consultaties te rapporteren

ben op probleem gestuit dat mijn kno-arts mijn huisarts niet/ver onvoldoende op de hoogte heeft gesteld van uitgevoerde consultaties, dit met betrekking op info: welke onderzoeken uitgevoerd, welke conclusies, welke verstrekte medicijnen en problemen daarmee, welke aanbeveling richting nader te plegen onderzoek in academisch ziekenhuis. Vraag: in hoeverre is een kno-arts hiertoe verplicht??? Zelf wil ik ook over de informatie beschikken: hoe kom ik daar aan???? OPMERKING:De vragen lijken mij voor iedereen belangrijk!!!


Hallo, Een KNO-arts hoort je huisarts volledig op de hoogte te stellen van zaken. Je huisarts moet weten wat er met zijn patiënt immers aan de hand is. Bovendien moet je huisarts ook weten welke medicijnen je eventueel slikt. Als je het idee hebt dat je KNO-arts in gebreke is gebleven op wat voor manier dan ook dan kun je dit melden via een klacht via het ziekenhuis van de desbetreffende arts. Krijg je geen of een onbevredigde reactie op je klacht dan kun je het hogerop zoeken bij de medische tuchtraad. Je kunt op internet wel vinden hoe je dit het beste aan kunt pakken. Tevens kan het juridisch loket je eventueel nog van advies voorzien! Succes ermee! Met vriendelijke groet, Apriltje

label.Geplaatst op 2012-02-05 18:49:59

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren