© 2024 solvo B.V.

Kan iemand mij helpen? Wie herkent dit

Hallo, Ik ben 24 jaar en wilde vragen of meerdere mensen dit herkennen en / of mij verder kunnen helpen. In Oktober heb ik angina gehad (keelontsteking). Ben hier behoorlijk beroerd van geweest maar na 2 weken was ik weer de oude. Na deze keelontsteking heb ik een soort \'klik\' in mijn keel overgehouden. Ook heb ik sinds januari een piep in mijn oor en oorsuizen. Om het verhaal nu helemaal compleet te maken heb ik sinds een kleine 2 maanden bijna geen smaak meer in mijn mond en ruik ik ook stukken slechter. Voor de angina ben ik bijna nooit ziek geweest, natuurlijk wel eens verkouden maar nooit echt griep ofzo. Ik begin me nu toch wel een beetje druk te maken omdat er steeds meer dingen bij komen. Ik ben voor de piep in mijn oor en klik in mijn keel al wel bij een KNO arts geweest maar die zei dat ik ermee moest leren leven. Nu ik er ook geen smaak en reuk meer bij heb vind ik het toch wel een beetje eng worden en daarom wil ik vragen of er hier mensen zijn die dit herkennen. Heb trouwens met mijn huisarts afgesproken dat ik het tot half april aankijk....


Zou graag van je weten hoe de situatie nu is.Ben je inmiddels genezen,of is het nog steeds zo of verergerd. Het ziektebeeld dat je verteld, doet me denken aan een eventuele zenuwstoring.Alles wat je ruikt, proeft en voelt, gaat via de zenuwbanen naar de hersenen. Dus vraag ik me af, hoe is het nu op het ogenblik.De meededeling van je moet er mee leren leven, zegt mij eerder van, ik weet het niet, met de gedachten, dat als het erger word, kom je wel terug.Maar dan weet die arts het nog niet wat het is.Ik hoop dat de ellende voorbij is voor je.Stuur mij een mailtje a.u.b.Sterkte.

label.Geplaatst op 2009-10-25 23:43:34

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren