© 2024 solvo B.V.

Keelkanker?

Op dit forum heb ik reeds mijn klachten op dit moment beschreven. Niet zozeer omdat ik een diagnose verwacght van iemand, maar met name om mezelf wat geruster te stellen dat het hopelijk geen keelkanker is. Maar wat is nou eigenlijk, afgezien van de klachten, de kans dat ik het heb. Ik ben 29, rook en drink niet, het zit niet in de familie en ik val niet af. Moet ik me eigenlijk wel zon zorgen maken?


Waarom ga je niet gewoon(terug)naar de huisarts of de KNO arts als je nog steeds klachten hebt (of weer hebt?) Ik denk dat de kans op keelkanker klein is,maar het kan wel zijn dat je bv een vernauwing ergens hebt door het zuurbranden(dat kan de slokdarm erg aantasten) Het kan ook nog zijn dat je verkeerd ademhaalt en dus lucht hapt bij het eten. Vraag gewoon weer advies bij de arts...dat lijkt me beter dan je allerlei dingen in je hoofd halen.

label.Geplaatst op 2006-04-27 13:37:52


Natuurlijk zal ik weer naar de huisarts gaan, maar in principe geldt dat voor bijna iedereen op dit forum. Het gaat mij vooral om een (beetje) geruststelling. Vaak helpt dat al om bepaalde klachten te doen verminderen (minder stress/angst)

label.Geplaatst op 2006-04-27 18:13:33

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren