© 2024 solvo B.V.

Klachten oor, kaak, wang

Kan iemand mij vertellen waar mijn klachten op duiden? Aan de binnenzijde van mijn wang voel ik sinds een paar dagen een pijnlijk bobbeltje (geen pukkel, het zit onder de huid). Na het eten zijn mijn wang en pijn pijnlijk gevoelig en soms wat dikker (onder het oor). Ook hoor ik weleens mijn oor \'kraken of \'tikken\' tijdens het kauwen. En soms, als ik lig, klopt er voortdurend een zenuw in mijn oor, althans daar lijkt het op. Ik heb ook een paar weken een soort zout speeksel (via speekselklier aan zijde van die bobbel) geproefd, maar dat is nu weer voorbij. Afijn, ik weet niet wat het is, maar lastig vind ik het wel. groeten, Eva

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren