© 2024 solvo B.V.

Kneuzing evenwichtsorgaan

Vorige week zaterdag, 1 april 2006, ben ik van de fiets gevallen en hard op de linkerkant van mijn hoofd op straat beland. In het ziekenhuis werd door de neuroloog op de 1e hulp een lichte hersenschudding geconstateerd en een kneuzing van het evenwichtsorgaan. De draaiduizelingen zijn nog flink aanwezig, zijn wel wat verminderd. Rust houden is belangrijk, maar hoelang?? Ik zou graag willen weten of iemand ervaring hiermee heeft, want dan weet ik waar ik aan toe ben. Bij voorbaat dank voor je reactie!

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren