© 2024 solvo B.V.

Kno

Hallo, Ik ben al zolang ik me kan herinneren op de raarste momenten verkouden. Nu moet er wat aan mijn neustussenschot gedaan worden. Ik zou daar graag wat informatie over willen: Wat houdt het in? Wat gaan ze precies doen? HOelang moet je eventueel in het ziekenhuis blijven, is het een dagbehandeling of opname? Ik hoop op serieuze reacties. alvast bedankt.


hoi deb ik ben jolanda en ik moet ook aan mijn neus tussenschot geholpen worden tegen mij is gezegt dat het zowel met dagbehandeling kan als opname maar dat ligt er ook aan of je verder gezond bent maar op zich moet het wel een rot operatie zijn maar daar kan ik natuurlijk niets over zeggen maar het ligt gewoon aan wat je zelf wilt ik wens je daarom veel sterkte jolanda

label.Geplaatst op 2003-03-07 18:17:40

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren