© 2024 solvo B.V.

Knobbeltjes in lip

Beste, Lange tijd liep ik vermoeid en had last van mijn amandelen. Deze zijn ondertussen verwijderd (keelamandelen). De vermoeidheid is grotendeels verdwenen. Mijn keel is achterin nog steeds geirriteerd, net alsof voortdurend een dorstig gevoel heb. Misschien is dit nog de neusamandel die ook chronisch ontstoken is? Ook op mijn tong en lippen voel ik voortdurend een kleine prikkeling. In mijn tong heb ik twee knobbels ontdekt. De KNO arts zag daar niets kwaadaardigs in the zien. Ook in bovenlip en onderlip voel ik overal kleine knobbeltjes, waar ik me toch wel ongerust over maak. Ik denk dat ik dat altijd al gehad heb, of toch minstens verschillende jaren, en er dus nog nooit echt op gelet en raad om gevraagd. Is er kans dat dit iets kwaadaardigs is? Groeten, J.

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren