© 2024 solvo B.V.

Krassend geluid in het oor.

Al van jongs af aan heb ik last van mijn oren maar niet zo erg als het nu is. Mijn linker oor vertoont een krassend geluid bij het minst of geringste geluid. Dit is te vergelijken met het krassen van een box van je radio. Dit is erg vervelend en een discotheek of muziek concert zit er voor mij niet in want dat is niet uit te houden. Is er misschien iemand die dit ook heeft of misschien weet wat de oorzaak is?? Mijn huisarst zegt dat er niks aan de hand is en dat het maar over moet gaan, maar het duurt inmiddels al meer als 3 maand!! Wat ook vreemd is, is dat als ik bijvoorbeeld op bed lig en ik lig op dit oor, dan is het net of ontsnapt er steeds lucht uit dat oor. Een heel apart gevoel. Dit is bij mijn rechter oor niet zo. En elke keer als ik dan mijn hoofd weer op het kussen leg is het net of ontsnapt er weer wat lucht. Ik heb geen idee wat dit kan zijn, maar ik heb wel door dat mijn linker oor niet in orde is. Wie zou mij kunnen helpen?

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren