© 2024 solvo B.V.

Labyrintloos

Na een aantal onderzoeken is gebleken dat ik volkomen labyrintloos ben. Dat wil zeggen dat mijn beide evenwichtsorganen totaal uitgevallen zijn. Een zeer zeldzaam iets en waar niets aan te doen is. Dit brengt vervelende klachten met zich mee waardoor ik me toch wel regelmatig beperkt voel. In het donker ben ik volkomen \"stuurloos\" en zwemmen is al helemaal uit den boze, want zodra ik onder water raak ben ik totaal mijn gevoel van orientatie kwijt. Fietsen gaat ook al niet zo geweldig, omdat ik constant de neiging krijg om om te vallen. Wie herkent dit, of heeft waardevolle tips voor mij. Bij voorbaat mijn hartelijke dank. Inge


Hoi.ook ik weet sinds 3 maanden dat mijn beide evenwichtsorganen niet meer werken .een zeer vervelende afwijking ,en ook ik weet me er nog geen raad mee,wel heb ik ondervonden dat als ik genoeg rust neem dat het beterder gaat,en vooral geen stres,het is bij heel plotseling begonnen ,na vele onderzoeken .kwam deze uitslag, niet fraai.dus ook ik ben op zoek naar lotgenoten,alles is welkom ,gr

label.Geplaatst op 2009-04-21 20:20:36

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren