© 2024 solvo B.V.

Langdurige keelirritatie

Ik heb al 5 maanden last van mijn keel.Aan de linker zijkant in mijn keel zit een plek die een branderig gevoel geeft.Het gevoel wisselt sterk.Soms is het bijna weg (vaak \\\'sochtends )maar in de loop van de dag komt het vaak weer weg.Als de irritaie op zijn ergst is dan voelt ik tintelingen en een beetje doof gevoel aan de linker kant van mijn gezicht. Ben al 2x bij de kno arts geweest en die dacht eerst aan maagzuur problemen(reflux)Heb ik pillen voor gehad.Dit hielp niets.Hij had wel gezien dat dat plekje in mijn keel wat rood was.De tweede keer was er volgens hem niets meer te zien en kan niets doen. Nb dokter heeft bloed laten onderzoeken en dat was allemaal goed. Kan iemand mij helpen? Marcel


Hoi, Als je je erg zorgen maakt kun je een second opinion aanvragen. Nog een mogelijkheid is een bezoek aan een homeopaat, natuurarts, bio-resonantie arts of orthomoleculair arts. Succes!

label.Geplaatst op 2006-01-02 22:41:22

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren