© 2024 solvo B.V.

Migraine?

De afgelopen maand heb ik twee keer plotseling een enorm zware hoofdpijn gehad, ik kom mijn ogen niet openhouden, mijn hoofd niet bewegen, het bonkte verschrikkelijk. Elk licht en geluid deed pijn. Daarnaast was ik behoorlijk duizelig en moest beide keren braken. Na een uur of twee/drie als ik ga liggen is het helemaal over. Voordien had ik \\\'slechts\\\' regelmatig spanningshoofdpijn. Mijn pa had vroeg last van migraine, maar sinds een groot aantal jaren heeft hij geen aanvallen meer gehad. Is het migraine wat ik heb?


Op zich lijken de verschijnselen op migraine, alleen is het "bijzonder" dat de pijn na twee tot drie uur alweer over is. Toch lijkt het mij zinvol om met deze klachten naar de huisarts te gaan. Juist omdat je vader ook migraine heeft gehad.

label.Geplaatst op 2003-07-18 17:58:48

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren