© 2024 solvo B.V.

Mijn stembanden

Hallo allemaal, Ik ben Dennis,een spirituele jongen van 22 jaar.Ik heb van kinds af aan al een hoge stem gehad.Ik ben er in de schooltijd dan ook een paar jaar mee gepest.De laatste paar jaar is mijn stem tussen hoog en laag in,waardoor er geen normaal stemgeluid uit komt.Ongeveer anderhalf jaar geleden kreeg ik eens in de maand pijn in mijn stembanden tijdens het praten.Dit gaf eerst een brandend gevoel,en daarna een stekende pijn.De laatste weken heb ik dat bijna elke dag,waarop ik dus eergisteren naar de huisarts ben gegaan.De beste man keek in mijn keel met zijn zaklampje,en zag dat mijn keel rood was,dus hij verwees me meteen door naar de kno arts.22 Augustus moet ik om half 9 \'s morgens in het lumc zijn voor een onderzoek.(iemand overigens ervaring,met die slang die in je keel gaat met camera\'tje?).Mijn stembanden spannen niet goed aan,waardoor ik dus geen normale stem heb.Ik denk niet dat zulke gevallen zo heel veel voor komen,maar ik denk dat ze mijn stembanden goed gaan zetten waardoor ze normaal zullen samentrekken en ik een normale stem heb,alhoewel ik ook zware stemmen kan opzetten maar dat is geforceerd.Iemand enige ervaring met stembandenoperatie\'s?


ook een hees gevoel., rauwe keel? stem valt weg gedeeltelijk?

label.Geplaatst op 2008-08-31 19:19:39


in jou vraag betreffende je stembanden schrijf je dat ze je stembanden weer goed gaan zetten.ik ben zelf ook al 9 jaar mijn stem helemaal kwijt en ik kan alleen maar fluisteren,huilen kan ik ook al 9 jaar niet.mijn vraag aan jou is; ben je op dit moment al geholpen aan je stembanden en wat hebben ze er dan aangedaan.ook zou ik van je willen weten in welk ziekenhuis je loopt en geholpen ben.misschien dat dit voor mij nieuw leven in kan brengen,ik zou dolgelukkig zijn als ze dit probleem bij mij ook kunnen oplossen.ik hoop dat je mij een reactie terug kan geven,alvast bedankt.groetjes en veel sterkte

label.Geplaatst op 2008-08-07 21:49:31

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren