© 2024 solvo B.V.

Mondbranden

Sinds een paar maanden heb ik last van mondbranden na een operatie waarbij een speekselklier weggenomen is, daarbij is er met een zenuw van mijn tong iets mis gegaan waardoor ik aan de rechterkant van mijn tong geen gevoel meer heb , Het mondbranden schijnt daar een gevolg van te zijn Mijn vraag is heeft iemand dit ook of ook meegemaakt en wat is er aan te doen??


Tot een jaar na de operatie is misschien nog enig herstel te verwachten, hoewel de kans daarop niet echt groot is. Dit is inderdaad een complicatie van het verwijderen van een speekselklier en is helaas blijvend. Er zijn geen behandelingsmogelijkheden.

label.Geplaatst op 2006-08-31 00:09:13

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren