© 2024 solvo B.V.

Neus bijholtes/slijmvliezen probleen

Best forum, Wie kan mij van advies dienen of heeft de behandeling ondergaan die het AMC Amsterdam mij voorgesteld heeft. Via mijn voorhoofd worden mijn slijmvliezen verwijderd, de doorgang naar de neus afgesloten door er een stukje bot te plaatsen zodat het dicht kan groeien, tevens worden de ruimtes gevuld met vet uit mijn buik. ik heb al een hele kno geschiedenis achter de rug. Alvorens ik deze operatie laat verrichten zou ik graag wat meer informatie hebben. - wat voor gevolgen heeft het afsluiten van de boven holtes. - wat voor gevolgen heeft deze ingreep op lange termijn. Grt.Henk


Beste Henk, Ht is al weer lang geleden dat je dit bericht op het forum hebt gezegd, maar ik ben toch zeer geinteresseerd. Is de operatie in de tussentijd gebeurt? en hoe waren je ervaringen en bovenal je motivatie om het te doen? Zelf heb ik ook al jaren problemen, pijnen bij de voorhoofdholten en drie operatie's achter de rug. Ook via een gaatje in het voorhoofd. Zelf denk ik dat mijn slijmvliezen de problemen veroorzaken. Hoop dat je reageert! Grt Lisette

label.Geplaatst op 2008-06-22 10:23:25

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren