© 2024 solvo B.V.

Neus gebroken?

Hey iedereen, Ik was gisteren het speelgoed van mijn dochter aan het opruimen En ik wilde een grote tas met speeltjes boven in de kast zetten. Toen viel er dus een hard ding naar beneden van anderhalve meter hoogte. Nu had ik vannacht al last van hoofdpijn enzo verder zie je er niks aan gelukkig, alleen merkte ik net dus op dat er boven in mijn neus aan de linker kant iets los zit. Nu denk ik dat het een stuk kraakbeen is. Ik moet Vrijdag pas naar de dokter ermee. Maar weten jullie of ze dit stukje kraakbeen weghalen? Of iets anders ermee gaan doen? Ik weet alleen dat het behoorlijk zeer doet. Alvast bedankt Groetjes Maaike


Hoi, als je neus echt gebroken is dan hoef je echt niet tot vrijdag te wachten. Bel je ha op en vertel dat je denkt dat je neus gebroken is. Wat er precies kapot is in je neus en wat ze eraan gaan doen kan natuurlijk niemand zeggen zonder onderzoek. Dus afwachten wat de ha vindt dat moet gebeuren. succes

label.Geplaatst op 2008-11-13 10:23:07

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren